Здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів можна оформити повернення товару за умови:
- товар не був в експлуатації;
- збережено всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172)
Повернення товару протягом визначеного терміну гарантії
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
В період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушена.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Провести обмін або повернення ви можете:
м.Київ, вул. Дмитра Луценко, 15. З понеділка до п'ятниці з 10:00 до 18:00. Тел.: (044) 224-62-74 Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд та упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Товар не підлягає поверненню або обміну, якщо:
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу)
- Вироби, які мають сліди користування
- Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
- Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
- Вироби, які змінили свій колір або через знаходження в басейні (вплив хімічних речовин), або інші зовнішні фактори
- Товар доставлявся сторонніми кур'єрськими службами ( Нова пошта, Укрпошта, Meest Express, та інші ) та при видачі посилки, товар був забраний без огляду цілісності упаковки, перевірки повної комплектації та цілісності самого товару.
ВАЖЛИВО: Переконливе прохання: Завжди перевіряйте посилку при отриманні.
Якщо ви виявили пошкодження упаковки, товару, нестачу місць при отриманні:
- Відразу повідомити нам про дану подію: з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. Тел.: (044) 224-62-74, (097) 125-125-7, (066) 025-05-35
- Потрібно написати претензію на офіційному бланку компанії перевізника.
- Відмовитись від отримання посилки.
- І не оплачувати її.
- Якщо цього не зроблено, ми маємо право відмовити вам у компенсації.
Як повернути гроші за сплачений товар
Завантажити: Заява на повернення коштів за неотриманий товар
- Товар, який був оплачений у пункті самовивезення - повернення коштів буде проведено в день звернення в пункті самовивезення. Якщо у касі відсутня необхідна сума, гроші повернуть протягом 7 робочих днів.
- Якщо оплата зроблена платіжною банківською карткою або банківською карткою на сайті інтернет-магазину, повернення грошових коштів буде здійснено на банківську картку з якою була здійснена оплата, протягом 7 банківських днів з дня отримання заяви на повернення грошових коштів. li>
- Товар який був оплачений при отриманні післяплатою - повернення коштів можливе протягом 7 банківських днів з дня отримання заяви на повернення коштів.
- Термін повернення коштів за товар придбаного онлайн, може збільшитися, але не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня отримання заяви на повернення грошових коштів.